سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن

Rated 5/5 based on 180 reviews

سپتیک تانک پلی اتیلن

سفارش و تحویل روزانه سپتیک تانک پلی اتیلن – تنها “سپتیک تانک” با تحمل 5.1 نیوتن بار بر سطح بالاترین استاندارد DIN 8074

سپتیک تانک پلی اتیلن , سپتیک آماده جهت نصب سریع می باشد. از این رو مورد پسند بسیاری از کارفرمایان هست . این سپتیک‌ها توانایی تحمل 5.2 نیوتن بار رو دارند که در صنایع آب و فاضلاب کشور بی همتا میباشد (Sewage treatment is easy with a tank septic tank) .

جهت مشاهده قیمت ها اینجا را کلیک کنید

ISO 9001 and ISO 9008

سپتیک تانک

از جمله محصولات تولیدی این شرکت منهول پلی اتیلن , سپتیک تانک پلی اتیلن , مخازن دولایه و دوجداره پلی اتیلن , لوله کاروگیت میباشد .

سپتیک پلی اتیلن به دو صورت کورتیوب , کورلس تیوب و  اسپیرال Core less Tube , Spiral تولید میگردد.

همچنین جهت محاسبه و نحوه جاگذاری و مشاوره سپتیک تانک پلی اتیلن در شهرهای (تهران , کرج , مشهد , ارومیه , تبریز , ایلام , یزد , ساری , رشت , اصفهان , شیراز و کرمانشاه , گرگان , بندرعباس,اهواز,خرمشهر, خراسان رضوی , خراسان جنوبی , فروش سپتیک تانک برای کشور های همسایه …) می توانید با تلفن های پشتیبانی , مشاوره تماس حاصل نمایید.

 

مخزن سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک تانک

 

 

چرا جنس پلی اتیلن : (سپتیک تانک پلی اتیلن)

[highlight color=”eg. yellow, black”]آشنایی با جنس پلی اتیلنی که در ساخت سپتیک تانکهای پلی اتیلن استفاده میگردد[/highlight]

چرا جنس پلی‌اتیلن

پلی‌اتیلن‌ها خانواده‌ای از گرمانرم‌ها می‌باشند که از طریق پلیمریزاسیون گاز اتیلن (C2H4) بدست می‌آیند. از طریق کاتالیست و روش پلیمریزاسیون این ماده می‌توان خواص مختلفی همچون چگالی، شاخص جریان مذاب (MFI)، بلورینگی، درجه شاخه‌ای و شبکه‌ای شدن، وزن مولکولی و توزیع وزن مولکولی را در آنها کنترل کرد.

پلیمرهای با وزن مولکولی پائین را به عنوان روان‌کننده(Lubricant) به کار می‌برند. پلیمرهای با وزن مولکولی متوسط واکس‌هایی امتزاج پذیر (مخلوط پذیر) با پارافین می‌باشند و نهایتاً پلیمرهایی با وزن مولکولی بالاتر از ۶۰۰۰ در صنعت پلاستیک بیشترین حجم مصرف را به خود اختصاص می‌دهند. پلی اتیلن شامل ساختار بسیار ساده‌ای است، به طوری که ساده‌تر از تمام پلیمرهای تجاری می‌باشد. یک مولکول پلی اتیلن زنجیر بلندی از اتم‌های کربن است که به هر اتم کربن دو اتم هیدروژن چسبیده‌است.

سپتیک تانک پلی اتیلن

نحوه کار سپتیک پلی اتیلن :

سپتیک به روش لجن فعال و بصورت بی هوازی عمل میکند . بدین صورت که بعد از ورود فاضلاب به سپتیک تانک‌پلی اتیلن و آرام سازی فاضلاب مواد جامد در بخش ابتدایی سپتیک تانک پلی اتیلن ته نشین شده و باکتری های موجود در ته سپتیک تانک پلی اتیلن شروع به تجزیه مواد میکنند و پساب لجنی به بخش دو سر ریز میشود .

همچنین در طی روند رشد باکتری ها به دلیل عدم وجود فضا و نوع سیستم بیولوژیکی داخل سپتیک تانک‌پلی اتیلن باکتری با کمبود منابع انرژی مواجه میشوند و برای تامین انرژی شروع به خودخوری میکنند این فرایند باعث کاهش حجم مایع داخل سپتیک‌تانک پلی اتیلن شده و به عبارتی سپتیک ریست میشود . خروجی سپتیک‌تانک پلی اتیلن آبی رقیق میباشد .

ساختار سپتیک تانک فاضلاب

سپتیک پلی اتیلن دارای یک ونت هوا جهت انتقال گازهای داخل سپتیک تانک پلی اتیلن  که عمدتا متان , اورتان میباشند، است ونت هوا در سپتیک تانک پلی اتیلن خارج نمودن گازها از سپتیک تانک و انتقال ان به بالاترین نقطه ساختمان می باشد. ونت ها به صورت خمیده نصب میگردد تا از ورود ناخواسته باران اسیدی به داخل سپتیک تانک جلوگیری شود . اسیده شدن فاضلاب و مایعات داخل سپتیک تانک باعث کشته شدن میکروارگانیسم های داخل سپتیک شده و سپتیک تانک به عبارتی غیرفعال می شود .

این مسئله (اسیده شدن مایه درون سپتیک فاضلاب) در شهرهای اهواز , بوشهر و شهرهای جنوبی دیگر که دارای باران اسیدی میباشند بسیار مهم میباشد .

سپتیک تانک پلی اتیلن به صورت افقی , عمودی با تحمل بار ترافیک و بدون تحمل بار ساخته میشوند .

ساختار شیمیایی فاضلاب در داخل سپتیک تانک پلی اتیلن به شرح زیر است .

مصرف اکسیژن با کاهش مواد شیمیایی از جمله سولفید و نیتریت به شرح زیر است:
Oxidizable material +–S– + 2 O2 → SO4
Oxidizable material +NO2- + ½ O2 → NO3

محاسبه ظرفیت سپتیک‌تانک پلی اتیلن

جهت محاسبه ظرفیت نسبی مخزن سپتیک تانگ , دو مولفه تعداد نفرات و میزان مصرف آب در روز بسیار مهم میباشد . تعداد حمام ها , سرویس های بهداشتی , آشپزخانه و مساحت فضای سبز نیز مولفه های دیگری میباشد که در محاسبه ظرفیت مزخن تانک فاضلاب باید به کارشناس فنی اعلام گردد .

محاسبه ظرفیت سپتیک‌تانک پلی اتیلن با گالن , محاسبه آرامگاه سپتیک تانک با واحد فوت در متر و متر در فوت (محاسبه اینچ ) محاسبه وزنی سپتیک‌تانک پلی اتیلن با عدد نپر ( Dig a ditch 4×100 CM )

سپتیک تانک پلی اتیلنقیمت سپتیک تانک پلی اتیلن 

لیست ظرفیت های سپتیک تانکهای موجود

مدل

ظرفیت(متر مکعب)

قطر پیشنهادی

طول سانتی متر

مقطع

CSP 3

3

1200

265

دایره

CSP 4

4

1200

354

دایره

CSP 5

5

1400

330

دایره

CSP 8

8

1400

520

دایره

CSP 10

10

1600

479

دایره

CSP 12

12

1600

597

دایره

CSP 15

15

1800

590

دایره

CSP 18

18

2000

580

دایره

CSP 20

20

2000

600

دایره

CSP 25

25

2500

510

دایره

CSP 30

30

2500

600

دایره

CSP 40

40

2500

810

دایره

CSP 50

50

2500

1020

دایره

CSP 60

60

2500

1200

دایره

CSP 70

70

3000

990

دایره

CSP 80

80

3000

1132

دایره

CSP 85

85

3000

1203

دایره

 

محل یابی و و محل نصب سپتینگ تانک یا  ( محل دفن سپتیک )

محل نصب سپتیک تانک یا دفن سپتیک تانک به جنس سپتیک بستگی دارد . سپتیک تانک های تقویت شده یا میله های فولادی یا سپتیک تانک های بتنی یا سپتیک پلی اتیلن تقویت شده نیز میتواند بار ترافیکی را تحمل کند . پس این سپتیک ها را میتوان در محلهای پر تردد نیز دفن کرد یا در درون اتاقچه با معماری تیر آهن و آجر نیز مستحکم کرد .
حداقل به دور از آب گیر و یا رود باشد، کاملا در سطح تراز 0 یا مسطح ساخته شود، سپتیک تانک پلی اتیلن در جهت مخالف وزش بادهای غالب ساخته شود چند نکته: طول انباره مستطیلی سپتیک فاضلاب را ۲ تا 5 برابر درازی آن انتخاب می شود. عمق موثر برای انباره باید ۱٫۲ متر باشد، عمق موثر عبارتست از فاصله آزاد فاضلاب تا کف تانک. فاصله سطح فاضلاب تا سقف انباره حداقل باید ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر باشد.

برای زلال سازی فاضلاب ورودی معمولاٌ سپتیک تانک ها را دو یا سه مخزنه می سازندکه حجم قسمت اول را دو برابر حجم قسمتهای بعدی طراحی می کنند. که این امر به منظور جلوگیری از نوسانات فاضلاب و طولانی تر کردن تخلیه لجن صورت می پذیرد . نرخ نسبی تبدیل آب مصرفی به فاضلاب معمولاٌ برابر 84 درصد در نظر گرفته می شود. میزان تولید فاضلاب با توجه به سرانه مصرف آب و ضریب تبدیل آن به فاضلاب برای زمان ماند 12 تا 16 ساعت (به دلیل عدم حضور پرسنل عملیاتی در طول روز ) طراحی می شود.

آنچه در صنایع شها رعایت میگردد محاسبه دقیق و مهندسی شده بر اساس نیاز کارفرماست نه بر اساس سود خالص شرکتی , فلذا توصیه به نصب دستگاههای کوچکتر یا متناسب با ظرفیت مجتمع در یک پروسه فرایند سازی شده , مهندس شده , کارشناسی شده صورت میگیرد و اشخاص ثالث معمولا از این رویه در این چرخه عمرانی اطلاعی نداشته .

 

لیست آخرین پروژه های اجرا شده برای سپتیک تانک پلی اتیلن

 1

سپتیک بتنی به ظرفیت  12 mΔ (septic tank ) – تعداد 1 عدد در ظرفیت 2×6 به دست کارشناسان این شرکت نصب گردید. پشتیبانی از سپتک در تاریخ مهر 1396 صورت گرفت

 2

سپتیک به ظرفیت 110 مترمکعب (مجتمع آپارتمانی تبریز ) – تعداد 7 عدد در ظرفیت محدود به دست کارشناسان این شرکت نصب گردید. اقدامات ضد زلزله در این مجتمع انجام شد . ساخت اتاقچه بتنی

3

 مخزن سپتیک به ظرفیت 110 m3 -ساختمان جدید پرند- نوع مخزن پلی اتیلن کورتیوب (نصب شده در کرج) . اقدامات حصار کشی صورت گرفت تاریخ اجرا : 1396آبان – 2017/10/29